شناسایی ۲ فرد مبتلا به کرونا در بستان‌آباد

سیدعلی موسوی حسینی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار با بیان اینکه متاسفانه ردپای کرونا در شهرستان بستان آباد مشاهده شده است افزود: نمونه ۲ نفر از بیماران در این شهرستان مثبت می باشد.

وی گفت: در این شهرستان با وجود تبعه چینی وحساسیت موضوع بیماری کرونا ویروس از اوایل بهمن سال جاری با برگزاری جلسات متعدد و با فعال شدن کارگروها و کمیته ها تلاش  شده است از سرایت این بیماری جلوگیری و آگاهی های لازم در بین مردم داده شود.

موسوی با بیان اینکه دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی نسبت به موضوع بیماری و وظایف خودشان حساس شده اند، اظهار کرد: در بیمارستان استاد شهریار بستان آباد بخش بیماران تنفسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به حساسیت موضوع بیماری کرونا ویروس و سرعت گسترش آن از حضور مردم شهرستان بستان آباد در بازار و خیابانها و تجمع در برخی از فروشگاه ها گلایه کرد و افزود: تنها راه مقابله با این بیماری همکاری مردم و عدم حضور آنها در مناطق عمومی است.

وی از سمپاشی مستمر خیابان های شهری و روستاها در این شهرستان خبر داد و ادامه داد: فعالان فضای مجازی و سازمان های غیردولتی می توانند مردم را در این روزهای حساس از مسافرت بازدارند و آنان را نسبت به خطرات کرونا آگاه کنند.

شهرستان  بستان آباد با حدود ۱۰۰ هزار جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز واقع شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *