ادامه تلاش برای سربلندی منطقه و کشور

به نام خدا

الهی رضاً برضاک و تسلیماً لامرک

مردم شریف بستان آباد، تیکمه داش و حومه

با اهداء سلام و درود

احتراماً در کمال تواضع و ادب، ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه و پرشور شما مردم شریف در پای صندوق های رأی، از تمام سرورانی که در مراحل مختلف انتخابات، این حقیر را یاری نمودند و همچنین از تمام مسئولین و دست اندرکاران اجرایی و نظارتی انتخابات تقدیر و تشکر به‌عمل آورده و خود را قدردان محبت مردم شریف منطقه می‌دانم. یقیناً دوم اسفند ۹۸ نشان افتخار دیگری بود که با عنایات الهی و حضور پرشور و مقتدرانه شما مردم آگاه و همیشه درصحنه، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد. مطمئناً پیروز واقعی این میدان شمایید که پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید.

اینجانب این پیروزی بزرگ را به حضور حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله) و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز منطقه و همچنین کاندیدای منتخب، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در پایان اعلام می دارم که هر چند مشیت الهی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بر این بود که محروم از کسب افتخار نمایندگی شما مردم فهیم باشم، ولی همچنان قدردان و منت دار محبتتان هستم و عهد میبندم در همه شرایط به فکر اعتلای منطقه و کشور بوده و از هیچ تلاشی برای سربلندی تان دریغ نخواهم کرد. ضمناً ان شاالله بزودی در خصوص شایعات و تهمت هایی که جریان هایی خاص برای تخریب حقیر انجام داده با شما سخن خواهم گفت.

با احترام مجدد
سعید دلفکار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *