برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در بستان آباد

در آستانه دهه فجر و هم‌زمان با ایام فاطمیه و شهادت شهید قاسم سلیمانی یادواره شهدای دانش‌آموزی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد تقی زاده امام‌جمعه موقت شهرستان، قربانعلی نامور جانشین فرمانده سپاه، ابراهیم محمدحسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، در مدرسه زینبیه شهرستان بستان آباد برگزار شد.
سخنران این مراسم قربانعلی نامور جانشین فرمانده سپاه بستان آباد ، ایام شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت: و با اشاره به ایام ، مطالبی از فاطمه حضرت زهرا (س) بیان کرد و گفت:اگر رهروان ما واقعاً طالب خوشبختی هستند، راه خوشبختی تبعیت از ولایت است، شهدا تابع ولایت بوده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی در ادامه با جمله‌ای از مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: یاد و خاطره شهدا را باید گرامی داشت و برگزاری یادواره شهدا خود کمتر از شهادت نیست گفت: جوانان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند و راه آن‌ها را ادامه دهند.
تقی زاده با اشاره به اتفاقات اخیر در خاورمیانه آمریکا را عامل اصلی ناامنی در منطقه دانسته و گفت: اولین ثمره خون شهید سلیمانی ویاران باوفای ایشان درخواست خروج آمریکا از منطقه است که و این موضوع در راهپیمایی مردم عراق در روزهای گذشته بیانگر این واقعیت است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *