نماد جوان گرایی جریان اصولگرا در مجلس یازدهم

سطح گسترده مشارکت و نوع اعتماد مردم در شهرستان ها مسئولیت نمایندگانشان را دو چندان می کند.

 

روند انتخابات در شهرستان ها ساختار متفاوتی دارد. در اکثر شهرهای کوچک کشور مردم به طور گسترده ای در انتخابات شرکت می کنند اما در انتخاب خود بدون توجه به تبلیغات جناحی و صرفا به شکل طایفه ای از کاندیدایی حمایت کرده و تابع نظر جمع به شکل پرشوری پای صندوق های رای حاضر می شوند و به کاندیدای مورد نظرشان رای می دهند. سطح گسترده مشارکت و نوع اعتماد مردم در شهرستان ها مسئولیت نمایندگانشان را دو چندان می کند. اگر کاندیدایی با جلب نظر بزرگان و شیوخ شهر بدون کمترین هزینه سیاسی و تبلیغ و جنجال برنده انتخابات شود و به مجلس راه پیدا کند در ادامه این مسیر پاسخگوی حقوق و مطالبات مردمی خواهد بود که او را برای این سمت برگزیدند.

سعید دلفکار مدیر جوان و کمتر شناخته شده ای از منطقه بستان آباد است که با علم و آگاهی بر این فرهنگ انتخاباتی در منطقه خود به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره مجلس ثبت نام کرد و بعد از گذر از بررسی هیات نظارت دولت و رسیدگی دقیق شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

سعید دلفکار دانش آموخته ارشد مکانیک است و هم اکنون در مقطع دکترای رشته مدیریت دولتی ادامه تحصیل می دهد. او که بیشتر تجربه کاری خود را در حوزه های صنعت، تولید و فعالیتهای اقتصادی سپری کرده با استخدام در شرکت سایپا وارد فضای کار شد. دلفکار هم اکنون ضمن عضویت در هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، در دانشگاه آزاد بستان آباد مشغول به تدریس است.

کاندیدای جوان این شهر اصالتی بستان آبادی دارد. مادرش از روستای گوله خانا و زادگاه پدرش یوسف آباد است. پدر دلفکار به مدت ۴ سال بخشدار بستان آباد بود. دلفکار پدر از اعتبار خوبی در منطقه برخوردار است و فردی شناخته شده در بخش تیکمه داش به شمار می رود. با این مقدمه می توان به انگیزه ورود دلفکار پسر به رقابت های انتخاباتی در یکی از حساسترین دوره های سیاسی کشور پی برد.

سعید دلفکار با شناختی که از منطقه، پتانسیل، نیازها و مشکلات و معضلات بستان آباد دارد خود را برای نمایندگی مردم این منطقه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندید کرد.

دلفکار به خوبی می داند که بستان آبادی ها طایفه ای رای می دهند. از نظر او شاخص هایی مثل مهارت و تخصص در یک رشته هنوز برای جوانان بستان آباد مطرح نیست و تعصب قومیتی و نسبت های فامیلی باعث انتخاب نمایندگان شهرستان ها است. سعید دلفکار از حوزه ای برای نمایندگی مجلس کاندید شده است که نمی توان با ارائه چند برنامه مهم و ستاد و تبلیغ و روش های مرسوم برنده انتخابات بود. او عقیده دارد تا اینجا در منطقه بستان آباد به اینکه چه می گویید اهمیت داده نمی شده و چطور می گویید، مهمتر بوده!

اما جای امیدواری است چون جوانان تحصیل کرده شهر به صورت خودجوش گردهم جمع شده و با تک تک کاندیداها در مورد اهداف و برنامه هایشان حرف می زنند و همین می تواند نوید تغییری ساختاری در نوع رای دهی مردم در شهرستان باشد.

بخش تیکمه داش با در اختیار داشتن ۳۰ درصد از کل رای شهرستان به امید سعید دلفکار برای کسب موفقیت افزوده است. با اینکه سعید دلفکار متولد بخش مرکزی است اما پدر او به یمن سالهای خدمت در تیکمه داش به حسن رفتار شهرت دارد و برای همین تصور می شود سعید دلفکار رای هر دو بخش بستان آباد را در اختیار داشته باشد.

از جمله فعالیت های انتخاباتی این مدیر جوان آماده سازی دفترچه ای است که تکمیل شده و ارائه آن مرحله پایانی خود را می گذراند. محتوای این دفترچه شامل اهداف و مسیر تحقق ایده های دلفکار برای شهرستان بستان آباد است.

سعید دلفکار جوانترین کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. او در روزهای پیش رو برای کسب عنوان جوانترین نماینده مجلس تلاش خواهد کرد. تا نماد جوانگرایی جریان اصولگرا در مجلس یازدهم باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *