برگزاری کارگاه آموزشی رویداد ملی فهما در بستان‌آباد

این نشست که با حضور مدیران مسؤول و رابطان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بستان‌آباد همراه بود، در خصوص شیوه نامه ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه های مسجد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

«علی بشارت» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستان آباد در این کارگاه آموزشی خواستار تعامل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان با ستاد هماهنگی استان در راستای ثبت فعالیت های مسجدی بستان آباد در سامانه بچه‌های مسجد شد و گفت: رویداد ملی فهما راهکاری برای برقراری عدالت در حمایت‌های مالی از کانون های فعال است.

وی ادامه داد: طرح فهما در سال جاری برای نخستین بار با هدف ساماندهی، شناسایی و هدفمند کردن فعالیت های کانون های مساجد کشور در حال اجرا است. بر اساس این طرح ثبت هر فعالیت توسط کانون در پورتال بچه‌های مسجد دارای امتیازی ویژه است.

بشارت ادامه داد: با اجرای رویداد ملی فهما شاهد برکات ارزشمند در سطوح مختلف هستیم که آن شبکه‌سازی جامع و منسجم، شناسایی کانون های فعال، هدفمند شدن حمایت‌ها و تقویت ظرفیت های موجود در هر کانون است.

گفتنی است، رویداد ملی فهما از سوی ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به منظور ثبت فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مسجدی راه اندازی شده که بر اساس این طرح برترین کانون‌ها در بخش های مختلف معرفی و تجلیل خواهند شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *