همایش ایثارگران و خانواده‌های شهدا در بستان‌آباد برگزار شد

این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تعظیم شهدا، ایثارگران و رزمندگان برگزار شد با استقبال یادگاران هشت سال دفاع مقدس، آحاد مردم، مسئولین و اصحاب فرهنگ و هنر مواجه گردید.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ نامور جانشین سپاه ناحیه بستان‌آباد گفت: شهدا و ایثارگران به دنبال ارزش‌های مادی نبوده و بخاطر دین اسلام و راه حق به درجه رفیع شهادت و جانبازی رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد، نیز مصداق قدردانی از ایثارگران را در خدمت خلق خدا و دین خدا بودن دانست.

امام جمعه شهرستان بستان‌آباد همچنین افزود: هر کسی راه خدا را بپیماید و دین خدا را تقویت کند از این عزیزان تجلیل کرده است چرا که ایثارگران و رزمندگان دنبال تقویت دین خدا بودند.

فرماندار شهرستان بستان‌آباد نیز در سخنان خود، بزرگترین افتخار مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدمت به ایثارگران دانست.

سیدعلی موسوی دفاع مقدس و جبهه‌های جنگ را دانشگاه علم و ایثار دانست و افزود: این دانشگاه نه تنها به ما بلکه به کل دنیا درس علم و ایثارگری یاد داد.

وی با اشاره به خاطرات شهید چمران و شهید مهدی باکری افزود: ما باید پیرو راه این شهیدان و نخبگان باشیم و ادامه دادن راه این شهیدان همان پیمودن راه شهادت و ایثارگری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *