این راه ادامه دارد…

بسم تعالی

خون به ناحق بر زمین ریخته شده سرداران اسلام، تاریخ مبارزات شیعه بر علیه ظلم را گلکون کرده است.
شهادت سردار سلیمانی داغی بر دل ایران و مقاومت منطقه نهاد و یادآور ضرباتی بود که ظلم و جور به تکرار بر پیکر شیعه فرود آورده است. اما تاریخ نشان داده که فرهنگ مقاومت اسلامی از میان تمامی هجمه ها، راه روشنی گشوده و به سوی اهداف والایش در حرکت است. از این رو بی شک خون شهیدان فرودگاه بغداد پر برکت است و ریشه های مقاومت را تقویت خواهد کرد.
آمریکا از اقتداری که این خون پاک به محور مقاومت می بخشد غفلت کرد. ولی ما می دانیم و دیدیم که به برکت این شهدا، در بغداد و کاظمین و نجف چگونه تحولی بزرگ رخ داد.
اگر تا اینجا عربستان، امارات و سفارت آمریکا از اغتشاش در عراق حمایت می کردند و خوراک رسانه ای اغتشاشات را فراهم می آوردند، دیدیم که خون شهیدان مقاومت تمام توطئه ها را خنثی کرد و قسمت اعظمی از ملت عراق با شرکت در تشیع پیکر سردار قاسم سلیمانی، پشت سر سربازان مقاومت حرکت کردند و بر علیه مستکبران مشت گره کرده سینه سپر کردند.
قطعا خون پاک سردار سلیمانی در وطن خویش موجب تحکیم وحدت ملی و ایجاد همبستگی بیشتر بین ملت و حاکمیت خواهد بود و شکی نیست که به برکت این عروج ادامه راه او حتی موثر تر از سابق پیگیری خواهد شد و شاهد تحولاتی مثبت‌ در ایران، منطقه و محور مقاومت خواهیم بود.

سعید دلفکار
۱۱ دی ماه ۱۳۹۸

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *